dinsdag 5 december 2017

2017 december

deze op 4 december gemaakt.
sinds 2 december deze kookplaat


Een Hollandse beschermlap ervoor gemaakt.
Sinterklaas is geweest, dus de kerstboom heb ik opgetuigd! Een paar oude kerstversierselen, maar het meeste witte is gehaakt door mij.


Het gezinnetje heb ik al een paar jaar.

Drie engeltjes, gemaakt van koffiecups en kralen.

Vorig jaar al gebrreid, maar weer present in de boom!

Vorig jaar gemaakt, maar nu in de boom!

In de keuken deze ster in het raam.


Een jute boodschappentas, met een borduurwerk van de kringloop, kantje en muzieknoten voor mijn vriendin gemaakt.

De andere kant van de tas. Gaat gebruikt worden voor de dwarsfluit, vervoer naar de repetitieavond.

De voering had ze zelf, leuk patroon van theepotten en theekopjes!

Ik had hem zelf ook wel willen houden....
Twee patronen van internet gehaald.


Engeltje vergeten te fotograferen.




Sneeuw


Nog meer sneeuw!

Het blijft maar vallen


Vergeten binnen te halen....


De matras is nu van sneeuw, brrr!



Stan op de fiets eropuit.

Tas voor Leo gemaakt, met dank aan de Kringloop voor het borduurwerk, de spijkerbroek was van mij.

Tas voor collega gemaakt. Weer de kringloop voor het borduurwerk, de spijkerbroek van mijzelf en de handvatten is een stoffen riem, ooit gekocht bij een uitverkoop.
Deze kattas voor Lydia gemaakt



Ik vond de tas nog wat kaal, heb er band aan toegevoegd en een bloemetje, Veel leuker geworden! Al zeg ik het zelf.:-)






Twee "sneeuwmannen" gemaakt voor Leo, Danny en Roelie en Lydia.

Deze dekenponcho gemaakt voor Elin haar verjaardag. De dekens kwamen van haar moeder, die had er wat van gemaakt en de resten kreeg ik.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten