woensdag 20 februari 2013

omslagdoeken




 Deze zijn inmiddels al gemaakt.






Gemaakt voor een vriendin.

























gemaakt in Noorwegen




Randpatroon van de Faroer eilanden.


Een kabel die aan beide kanten te dragen is, een tijdrovende klus! Maar het resultaat vind ik prachtig!


In Zweden gemaakt. Het is gebreid met een gehaakt randje. Heerlijk die zakken aan het einde.





In Denemarken kwam ik dit patroon tegen. Gelijk wol gekocht en uitleg gekregen van de eigenaresse, met gebarentaal kom je een eind! De rest kon ik ontcijferen van het Deense patroon. Binnen een week af. Wel pijn in mijn handen, ik kon het niet wegleggen!



Breiwerk met een gehaakte rand.



Fair Isle breiwerk, patroon uit een Handwerken Zonder Grenzen van een paar jaar geleden.


Klavertjes, gehaakt tot een sjaal.




Wol gekocht in Zweden en een jaar later gemaakt in Zweden! De franjes heb ik ook op volgorde van de bol gemaakt.




Gehaakt, zelf het patroon samengesteld. Is het een maand later in een ander tijdschrift gebruikt! Had iemand op die redactie het zelfde idee!

een mooie paarse met franjes
3,5 dag over gedaan...

een echte zomeromslagdoek


Geen opmerkingen:

Een reactie posten